KONKURS THE BIG CHALLENGE

KONKURS THE BIG CHALLENGE odbędzie się w piątek, 8 maja o godz.12.00

➡️ Uczniowie klas IV – VI zapisani na konkurs => informacja została przesłana przez dziennik do Rodzica,
➡️ Uczniowie klas VIII => informacja dot. konkursu została przesłana przez dziennik bezpośrednio do Was.

Przesyłam kilka niezbędnych informacji:

Zalecenia techniczne:
➡️ Konkurs jest kompatybilny ze wszystkimi standardowymi przeglądarkami: Chrome (od wersji 35 wzwyż), Firefox (od wersji 35 wzwyż), Safari (od wersji 11 wzwyż) oraz Internet Explorer (od wersji 11 wzwyż)

Prosimy upewnić się, że w dniu konkursu :
➡️ jest zapewniony dostęp do domeny thebigchallenge.com na komputerze, z którego korzysta uczeń.
➡️ uczeń ma dostęp do komputera lub tabletu (przekątna ekranu min. 9cali).
➡️ uczeń ma dostęp do urządzenia z połączeniem internetowym oraz prawidłowo działające głośniki lub słuchawki.
➡️ funkcja tłumaczenia automatycznego przeglądarki (np. Google Translate) jest wyłączona.

Przygotowanie konkursu
➡️ Uczeń ma 45 minut na rozwiązanie testu.
➡️ Zalecamy obejrzenie wersji demonstracyjnej konkursu, dzięki której można sprawdzić czy działa dźwięk a obrazy wyświetlają się prawidłowo: prosimy wejść na stronę: https://www.thebigchallenge.com/pl/teacher/demoonline/
demo-online-intro/

Dzień konkursu
➡️ Uczeń loguje się na stronie, z użyciem kodu Big Challenge, który prześlę w wiadomości email, lub umieszczę na dzienniku, w czwartek wieczorem.

Dopuszczalne jest wyłącznie jedno podejście.
➡️ Przed rozpoczęciem testu, uczeń obejrzy krótką instrukcję, w której wyjaśniamy nawigację po stronie oraz dostępne funkcje.

Prosimy upewnić się, czy poniższe zasady są respektowane :
➡️ Test konkursowy jest wykonany samodzielnie
➡️ Dziecko nie korzysta z żadnych pomocy naukowych (podręczniki, słowniki, etc..) ani pomocy osób trzecich
➡️ Dziecko nie korzysta z przeglądarki internetowej aby zweryfikować odpowiedzi
➡️ Naruszenie którejkolwiek z zasad będzie skutkowało dyskwalifikacją dziecka w Konkursie

Pozdrawiam,
A.Żołnierczyk

 

Brak możliwości komentowania.